Molitva ❤

  Boze, molim te, daj mi snage da ostanem normalna i zdrava. Da nikad ne poludim kao moja majka, i da ne budem na teretu drugima zbog toga.
 Boze, molim te, pomozi mi, uputi me na pravi put. Ne daj da umre sve lijepo u meni. Ne daj da izgubim sadasnjost i buducnost.
 Boze, molim te, ne dopusti da eksplodiram od kolicine nervoze i bjesa sto se gomila u meni. Ne daj da trujem druge i budem smetnja necijoj sreci.
Daj mi snage da ne zavidim drugima na miru i sreci sto je imaju i tako dobro cuvaju.
Boze, molim te, da nikad ne izgubim svoj osmjeh. Da nikad ne placem zbog svog neispunjenog zivota i neostvarenih ljubavi.
 Ne znam iz kojeg sam razloga dosla na ovaj svijet. Tako sam izgubljena i slomljena. Nista mi nema smisla.
Boze, molim te, daj mi snage i strpljenja sa mojom majkom. Ne daj da vicem i bezveze trosim svoje rijeci na nju. Daj da shvatim kako da izadjem na kraj sa njom.
Ne daj da cupam kosu bezveze i lupam sakom od sto. Jer tako pogotovo ne mogu nista dokazati.
Ti znas kolika je borba u meni izmedju ovog sto jesam i onog u sta se pretvaram.
Daj mi da budem mirna luka umjesto nemirnog mora koje unistava sve pred sobom.
Ne volim ovo u cemu sam. Sve je to bilo svjesno i mojom voljom odabrano. Mislila sam da ce biti lako, ali nije. Svaki dan je sve gore i gore.
 Boze, molim te, daj da sto vise uzivam u okolini, u ljudima i u njihovom drustvu, u trenucima, u kisi, u tisini, u svemu.
 Molim te, Boze, daj mi da pobjedim sebe i sve svoje strahove. Ne daj da budem jos jedno bespomocno bice u krugu zivota. Ne daj da budem negativna i da ubijam ljude svojom tugom. Ne zelim to. Ne zelim da budem neko koga ce ljudi pamtiti po kolicini patnje i problema.
Ne zelim biti neka tamo jadna djevojka koja je samu sebe s*ebala zato sto nije mogla drugacije. Koja je mislila da je lijepo i plemenito sto se zrtvovala radi srece i mira svoje porodice.
Svjesna sam da nema stvari koje bi me drzale u zivotu i cinile ponosnom. Svjesna sam da sam se odrekla braka i djece. Mozda ni ne znam da se brinem o sebi. Mozda trebam nekoga ko bi se brinuo.
Boze, reci mi sto toliko volim svoju porodicu i zasto sam se osudila na ovakav zivot. Zasto to nastavljam ciniti?
Zasto sam birala ovo, ovaj pakao?
Zasto sam Boze, ovoliko prokleta i toliko razmisljam o onome sta je moglo biti da sam prihvatila ljubav onog djecaka sto je bio ludo zaljubljen u mene tada i sad?
Uh, koliko boli sto sam ovakva kakva sam. I sto ne mogu da disem kad ne znam kako je roditeljima i braci kad ja nisam tu.
Glupa osjecanja, glupa sikiracija.
  Boze, molim te, opameti me i prosvijetli. Pomozi mi da odlucim sta i kako dalje. Molim te daj mi mudrost i izdrzljivost da podnesem sve sto dolazi.
 Molim te, cuvaj me i ucini mi jedno malo cudo. Bar sam toliko zasluzila.
 Ucini da budu sposobni za zivot bez mene.
 Znam da nisam trebala da ih razmazim toliko, znam da sam kriva sto sam ih navikla na sebe. Da li ce ikad moci biti bez mene sve ono sto su bili sa mnom?
 Boze, molim te, cuvaj ih od svega loseg i pomozi mi da prezivim ovaj zivot onako kako sam zamislila. Ne daj da odbacim godine i izgubim vremena toliko da ne mogu da nadoknadim izgubljeno.
 Meni nista ne treba osim da mi uslisis sve molitve vezane za njih, moju porodicu. Ako ja zasluzujem uopste da mi uslisis molitve.
Ako ne zasluzujem, reci sta da uradim da zasluzim tvoju ljubav i paznju.
 Boze, molim te, pomozi mi. Ocajno trebam tvoju pomoc.
I nije istina da sam te se sad sjetila kad je najteze. Uvijek si mi u mislima.
Ako mi ti ne pomognes, onda niko ne moze. I sta da radim u tom slucaju?
Molim ti se da me ne zaboravis cak i onda kad sam najgora. Oprosti mi za sve lose svjesno i nesvjesno ucinjeno. .
Nadam se . . Vjerujem ti . . Volim te .

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

S vremena na vrijeme.

Ako mene pitate

Sta mi fali?