Spremna sam.


      Divim se jacini ljubavi i povezanosti izmedju ove dve duse. Stopili su se. Imaju se. Imace se jos dugo dugo.
  Ko su oni? I kakva je njihova prica? Ja zamisljam da je ona bila jako lijepa i mudra, da je voljela onako kako nikad nikog nije. Da je bila strpljiva i razumna, neko ko je cekao i ko ce cekati. Snazna zena, nevjerovatna dusa, satkana od celika, a u vanjstini, zenstvena i moglo bi se reci savrsena. Sigurno je bila model, pozirala je slavnim umjetnicima kao sto su Dali i Miro.
  On je bio istrazivac, arheolog i istoricar. Pomalo poligota sa svojih 7 jezika. Citao je i istrazivao. Bio je vedar i nasmijan. Najvedrija dusa i optimista i kad su se spremali najcrnji dani. Bio je njezina stijena i okean. Neko ko ju je uzimao u narucje i nosio daleko od propadanja i patnje.
Neko ko je znao sve procitati iz jednog pogleda. Imao je cudne navike poput razgovaranja sa zvijezdama, uzgajanja sumskog cvijeca, slusanja ptica i razvrstavanja koja je koja. Volio je seve, sojke i kukavice. A posebno je volio pricati o knezevima i kraljevima. Oci su mu tako gorjele i bile pune zivota. U moru drugih ljudi, samo vidis njega.
Toliko je bio neobican, toliko je bio drag.
Upoznali su se na jednoj promociji knjige. Sjedili su jedno pored drugoga slusajuci zaljubljenog pisca kako objasnjava svoje protagoniste i svoje heroje. Mozda su u tom trenutku zeljeli da su u knjizi. Ona je pomislila kako je on covjek neobicne ljepote. Neko pred cijim pogledom ne mozes pobjeci. On je pomislio da je ona divna i ljupka, zamisljena, i najgorem izdanju predivna. Pogledali su se, upoznali su se, i stisli ruke jedno drugom. .
Osvojila ga je osmjehom. Osvojio ju je ocima.
  Sledeci dan su se sreli u parku. To vise nije bila slucajnost. To je bila sudbina. Oni su  na neki nacin bili jedno drugom sudjeni. Iz nekog razloga, neka visa sila je htjela da se upoznaju, zaljube i zavole. Tako su postali cjelina, okean i voda, nebo i zrak, sunce i toplina. Ne mozes ih zamisliti jedno bez drugoga.
    Zbog ovakvih misli, srecna sam. Zbog ovog razmisljanja, vjerujem u ljubav. Vjerujem da ce se i meni to desiti. Mozda ne na tako isti nacin, ali slican. Ne znam za pravu, neraskidivu ljubav, ne znam kako ona izgleda, ali je vjerovatno srce prepozna kad nam neko ulazi u zivot.
  Spremna sam za nekog. Spremna sam za ljubav. Spremna sam za godine koje dolaze. Spremna sam da umrem i da se rodim ponovo, ako treba i sto puta.
  Zar nije smisao zivota umrijeti da bi ponovo zivio?
 
 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

S vremena na vrijeme.

Ako mene pitate

Sta mi fali?