Nedefinisano trabunjanje.


    Upravo sad je bol. Zadrzavanje suza, nemoc da promjenim neke stvari. Sama sam sebi kriva za sve. Ne znam da volim sebe. Ne znam da zivim.
Mislim da se kroz cijeli zivot zaljubljujem u pogresne osobe. Mislim da se nijednom nisam zagledala duboko u svoju dusu.
Ne znam ja o sebi. A ni o drugima.
   Ne znam sto me salijece tuga s vremena na vreme. Ne trudim se dovoljno. .
U ovoj svojoj konfuziji zivota i tuznih misli, jos nalazim vremena da mislim o njemu. I tesko mi je sto mislim, ali znam da mi je samo on u mislima. Zelim da ga izbacim iz svojih misli. Zelim, trebam, moram.  Ali ne ide mi.
Znam da mi dusa drhti kad mi prodje kroz misli. Mrzim to i volim to. S jedne strane, to je nemoguca ljubav. Svjesna sam svega.
A sto je najvaznije, svjesna sam sebe. Svih svojih strahova i nesigurnosti.
Zauvijek cu biti nesrecna ako budem nastavila da ovako razmisljam. Idem nekim svojim putem gdje je sve nesigurno, gdje se zemlja moze otvoriti pa me progutati. Gdje sve potanja pod tezinom moga tereta.
Nikad necu do kraja opisati kako mi je istinski.
Zelim da ne mislim o njemu. Zelim da sam slobodna..

Primjedbe

  1. Lepo pises, vidi se da je iz srca, iz duse!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Daki, ne znas koliko mi to znaci i daje odvaznost i hrabrost da pisem i dalje. Hvala od srca.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

S vremena na vrijeme.

Ako mene pitate

Sta mi fali?