Previse tebe u meni.

    Previse tebe. Premalo mene. Ne razumijes me, nikad me neces moci razumjeti. Sudar svjetova. Bogatstvo i siromastvo, gospodar i sluskinja, ucitelj i ucenica. Svidjas mi se. Ne mogu to vise sebi poreci. Zna moje srce zasto te je izabralo.
   Previse tebe u svakom mom uzdisaju, molitvi i mislima. Ne znam kako smo uopste do ovog dosli. Zasto mi te Bog poslao kada ne mozemo biti zajedno?
Zasto mi Bog salje toliko nemogucih i nedostiznih ljudi?
Boze, nadam se da imas neki dobar razlog zasto radis ovo? Kao da vec nisam bila na iskusenjima..
  On i ne zna i ne sluti. Mnogo njega u mojim ocima i snovima. Ko jos ima tako nekoga za kim potajno uzdise? Koliko ih je koji se tako savrseno nemaju? I ne znas i nikad neces znati koliko te moje oci upijaju u sjecanja. Molim se da nikad ne izadjes odatle. Mom zivotu dajes sjaj i nadu da ce sve proci. Pa cak i da ne prodje, znaci mi sto si tu i sto cinis dobro za mene.
  Zasto si mi se svidjeo? Ne znam tacan razlog. U tvojim ocima i osmjehu je neka magija. Svidjas mi se takav kakav jesi: Pametan, mudar, razuman, plemenit.
Ali ima nesto u tebi, ne mogu sebi to da objasnim. Imam osjecaj da bi ti svakoga prigrlio i uzeo dio tereta na svoja ledja.
Jedan od onih koji nikad ne prolaze.
Neopisiv si, nestvaran, moja carolija.
Znam za razloge zbog kojih ne mozemo biti zajedno. Svjesna sam koliko je to tesko i nemoguce.
Nikad necu prestati da sanjam i mastam o nama. To mi je jedina utjeha u ovom zivotu.
Znam da to dramaticno zvuci ali znam svoje razloge. 
A mozda ces otici, mozda se neces zadrzati u mom selu. Mozda ces me proci, mozda cu te zaboraviti.
I onda ce se sve vrati na staro. Mislim da mi u svakom slucaju nema pomoci.
Previse je tebe u meni. Nisi usao u moju dusu, ali bio si na vratima mog srca. Ali otkud ovoliko tebe u meni?
   Svidjas mi se, i mislim da se polako zaljubljujem. Kad bi samo znala kako da ugusim ovo sto osjecam.
   I znam sta mi se sprema,   

  •         a ti ne znas, ni ne slutis...


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

S vremena na vrijeme.

Ako mene pitate

Sta mi fali?