Ne znam kako bih ovo nazvala.


     Stojim. Cekam. Razmisljam. I nema napretka u mom zivotu. Nema dobrih i pozitivnih stvari. Otupljela sam, ogluvila i oslijepila. I ne znam sto sam sebi sve to dopustila. Dozvolila sam da ne znam. Sve se svodi na ne znam. Velika tuga i praznina. Izgubljena sam, a da se nisam izgubila.
    Kada pokusavam sebi da objasnim neke stvari, tesko je. Pokusavam shvatiti. Pokusavam biti.  Razmisljam kako sam doslovno sebe natjerala na vecinu stvari u svom zivotu. Bukvalno sam se forsirala na pogresne ljude i pogresne odluke. Zato je tako kako jeste. Zapetljano. Mucno.
U tu pricu se upetljao i on. Nema sata u jednom danu da ne pomislim na njega. Sve je bilo komplikovano i pre nego sto je dosao. Samo se dodatno sve zakuhava. Ja jos uvijek ne vidim rjesenje u svom zivotu za mnoge probleme. Ali nema predaje. Nema odustajanja.
Sve ima svoje razloge zasto se tako desava. Mozda nekad sve prodje. Mozda bude bolje. Mozda.
A mozda i ne bude. Opet bih se privikla. Jer tako jedino mogu funkcionisati. Jer tako jesam.  Otkuda ovoliki silni naleti srece i uzbudjenja pa tuge i ruznih misli?
Jednostavno ne znam na cemu sam sa samom sobom. Ne dizem ruke. Nisam pala. Jos.
Ne znam sta me boli i zasto mi je ovako.
* Izvodim zakljucak da sam nedefinisana, blesava, cudnovato-carobna, daleka, izgubljena, i promasena mala mlada zena. * To ne moze biti. Ne postoji ta sa takvim karakternim osobinama. Nestvarna.
Srce bi najradije pisalo najsladunjavije rijeci i govorilo o mnogo cemu.
    Jos uvijek mi je najveca zelja da budem srecna i imam malo u zivotu. Da on bude moj. Da prestane biti komplikovano. Da trajemo.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

S vremena na vrijeme.

Ako mene pitate

Sta mi fali?